Głównym kierunkiem w polityce laboratorium „EKO-SERWIS” jest utrzymanie jakości usług na poziomie zapewniającym ciągły rozwój.
Naszym celem jest zadowolenie Klienta ze świadczonych usług, zaspokojenie jego wymagań i oczekiwań.
Kwalifikacje i kompetencje personelu, stosowane metody badań oraz posiadanie wyposażenie techniczne i infrastruktura pozwalają na osiągnięcie wysokiej jakości usług.
Przestrzeganie zasad określonych w Księdze Jakości i Procedurach Ogólnych.
Prowadzenie badań w sposób efektywny, w oparciu o dobrą praktykę, profesjonalną, zgodnie z udokumentowanymi metodami i wymaganiami Klienta oraz zasadami wdrożonego systemu zarządzania.
Wzrost jakości świadczonych usług poprzez podnoszenie kwalifikacji personelu, doskonaleniem metod badań, udoskonalenie obsługi Klienta.
Stosowanie wysokiej jakości wzorców i materiałów odniesienia.
Udział w międzylaboratoryjnych badaniach porównawczych.
Stosowanie zasady współpracy zespołowej oraz nałożenie odpowiedzialności na każdego pracownika laboratorium za jakość wykonywanych badań.
Personel zna politykę jakości oraz dokumenty opisujące system zarządzania i stosuje je w praktyce.
Deklarujemy zapewnienie środków finansowych na realizację polityki jakości.
Deklarujemy stałe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.